Fontos bejegyzés

Oldalunkról: szegmens-kisokos és némi pofátlan marketing ;)

Sziasztok! :) Most, hogy nagyjából beindult a blog (és a facebook oldal is: https://www.facebook.com/Operapara/ ), szeretnénk mindenki ...

2018. szeptember 7., péntek

... aki bújt, aki nem...


Szóval, itt vagyok. Ősz, szeptember, újrakezdés, meg minden; úgy döntöttem, én sem bujkálok tovább.
Tudom, hogy a magyarázkodás senkit nem izgat, mégis kaptok belőle egy pöttyet. A fél nyarat azzal töltöttem, hogy a saját fejem próbáltam előásni abból a Szahara méretű homokozóból, ahová bedugtam ijedtemben. Szembesülvén vele, hogy egyedül maradtam a bloggal, nem volt sok önbizalmam visszajönni, bármit mondani vagy írni, így először szerzőtársakat próbáltam gyűjteni magam mellé. Ez amúgy még mindig folyamatban van, de nem akartam addig poszt nélkül hagyni a blogot, míg kiderül, csak vendég-blogger lesz velem, vagy állandó embert is köszönthetünk itt.
Szóval, konklúzióként: én biztosan folytatni fogom, amit eddig. Azaz: operák, zenék, könyvek, filmek, popkultúra: meneküljetek! Minden másról pedig remélem, mihamarabb tudok nyilatkozni.
Szóval, belevágunk? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése